Gyakori kérdések
Mi a különbség a party|snack, a party|original, a party|lunch, a party|grill és a többi elnevezés között?
party|snack: Kis méretű, kb. fele az original méretnek, magassága kb. 12,5 cm, tömege kb. 100-110 g, kürtőskalács desszertélmény, kimondottan összejövetelekre, partikra, házibulikhoz, illetve céges rendezvényekhez.
party|snack selection: Különböző ítű, snack méretű desszertekből előre összeállított csomag. Válaszd a kedvenc ízesítéseidet együtt!
party|snack collection: Különböző ítű, snack méretű desszertekből kedvedre válogathatod össze az ízeket. Rendelésnél kell megdnod, előre csak azt kell kiválasztani, hogy hány darab desszertet kérsz.
party|original: Klasszikus/eredeti méretű kürtőskalács, kb. kétszerese a snack méretnek, magassága kb. 23 cm, tömege kb. 220-250 g.
party|lunch: Cukormentes, sós desszertélmény. Válaszd, ha megéheztél és nem kívánod az édes ízt.
party|grill: Előre lefagyasztott kürtőskalács otthoni grillezéshez. Figyelem, alap vanília ízesítésű, más ízeket külön-külön tudsz betenned a kosaradba!
vegán: Kizárólag növényi eredetü összetevőkből készítjük, zsiradék, tojás és tejtermékek hozzáadása nélkül.
Mi az a Kürtős Legenda kürtőskalács Snack|Fan Club?
Egy lehetőség. Egy élmény. Egy közösség. A Kürtős Legenda Snack|Fan Club a kurtoslegenda.hu honlap üzemeltetője által létrehozott, a Clubhoz önkéntes alapon csatlakozó természetes személyek csoportja. A Kürtős Legenda Snack|Fan Club-hoz bármikor lehet csatlakozni és bármikor kérni lehet a tagság felfüggesztését.
Bővebb információ...
Miért nem kerülnek a kiválasztott termékek a kosárba?
Megrendelni csak azokat a termékeket lehetséges, amelyeket a kosár gomb jelez. A kosár tartalma bármikor módosítható, a benne lévő termékek száma növelhető, törölhető.
A kosár használatához a böngészőben a sütik (cookie-k) és a java használatát engedélyezni szükséges.
Miért nem kapok rendelés visszaigazolást emailben?
Ha megadod az email címed akkor a rendszer minden esetben automatikus visszaigazolást küld a megrendelésről! Kérlek, ellenőrizd a spam mappában is!
Rossz email cím vagy elgépelés esetén elképzelhető, hogy a rendelés visszaigazolása nem érkezik meg. Ügyelj rá, hogy az email címet pontosan add meg, illetve, hogy az adott postafiókban mindig legyen szabad hely a beérkező új levelek számára.
Fontos tudni, hogy a webes alapú postafiókok esetében a szolgáltatók túlterheltségének függvényében a kézbesítés pár másodperctől akár órákig is terjedhet.
Miért van lehetőség megjegyzést fűzni a szállítási adatokhoz?
Ide a kiszállítással kapcsolatos információkat várjuk, például: "A kapucsengőn a név: XY", "Kérem dudáljon!", "A futár csörgessen meg", stb.
Honnan tudhatom, hogy biztosan beérkezett a rendelésem?
Amennyiben rendelésed sikeresen leadásra került, a rendszer automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt, ha megadtad az email címedet. Ebben megtalálod a saját adataidat, és a rendelt tételeket is.
Fizethetek-e étkezési jeggyel?
Sajnos még nem áll módunkban étkezési jegyet elfogadni.
Kérhetek utólag ÁFÁ-s számlát a rendelésről?
Nem.
Kérjük, hogy ÁFÁ-s számla igényedet a rendelés leadásakor jelezzed, mert utólag ÁFÁ-s számlát nem áll módunkban kiállítani.
Rossz adatot adtam meg a regisztráció során. Hogyan tudom megváltoztatni?
Minden regisztrációkor megadott adatot módosítani tudsz a felhasználói fiókodban.
Helytelen e-mail címet adtam meg a regisztráció során.
Módosítani tudod e-mail címedet, a felhasználói fiókodba történő bejelentkezés után.
Hol tudom megnézni a korábbi rendeléseimet?
Korábbi rendeléseidet a www.kurtoslegenda.hu oldalon, a felhasználói fiókba történő bejelentkezés után tudod megnézni.